News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Մայիս 03
Տեսնել լրահոսը

ԵՄ-ն կիբերանվտանգության նոր կանոններ է ներմուծում՝ էլեկտրական մեքենաների լրտեսությունից պաշտպանվելու համար։ 2024 թվականի հուլիսի 7-ից Եվրամիությունում վաճառվող յուրաքանչյուր մեքենա պետք է համապատասխանի ՄԱԿ-ի R155 և UN R156 կանոններին, այսինքն՝ կանխի ծրագրային ապահովման կոտրումը, փոխելու որոնվածը և դիմադրի մեկ տասնյակ այլ տեսակի հարձակումներին: Պահանջների խստացման պատճառով բենզինային Porsche Macan-ը, 718 Boxster/Cayman-ը և այլ արտադրողների մի շարք մոդելներ կլքեն եվրոպական շուկան, գրում է Motor.ru-ն։

2024 թվականի հուլիսի 7-ին Եվրոպական Միությունում ուժի մեջ կմտնեն ՄԱԿ-ի կանոնակարգերը՝ UN R155 (Կիբերանվտանգություն) և UN R156 (Ծրագրային ապահովման թարմացումներ), որոնք տրանսպորտային միջոցների անվտանգության նոր պահանջներ են դնում: Խոսքը տարբեր կիբեր սպառնալիքներին դիմակայելու ունակության մասին է, որոնք գնալով շատանում են առցանց ծառայությունների քանակի և ծրագրային ապահովման բարդության հետ մեկտեղ։

Նոր կանոնակարգերի նախագծում նշվում էին մի քանի տասնյակ խոցելիություններ և հարձակման տարբերակներ, որոնցից պետք է պաշտպանված լինեն ոչ միայն մեքենաները, այլև ՏՏ ենթակառուցվածքը։ Սա, օրինակ, ներառում է ֆիզիկական մուտք դեպի սերվերներ, խաբեություն, բոլոր տեսակի վիրուսներ, ներառյալ արտաքին կրիչի միջոցով ներբեռնվածները, ինչպես նաև ծրագրային ապահովման ներբեռնում ներբեռնման համակարգերից և խոչընդոտում ծրագրային ապահովման թարմացման գործընթացին:

Նոր պահանջների պատճառով արտադրությունից հանվել են Volkswagen Transporter 6.1-ը, վառելիքով աշխատող Porsche Macan-ը և 718 Boxster/Cayman-ը, քանի որ դրանց էլեկտրոնիկայի թարմացումը շատ թանկ արժե:

Այնուամենայնիվ, ածխածնի վրա հիմնված մոդելները էլեկտրական մեքենաներով փոխարինելը միայն կավելացնի խնդիրները: Տնտեսագետ Մորից Շուլարիկի խոսքով, ժամանակակից էլեկտրական մեքենաները կարող են տվյալներ հավաքել այն ամենի մասին, ինչ տեղի է ունենում իրենց շուրջը և փոխանցել դրանք երրորդ կողմի սերվերներին, հատկապես, եթե այդ սերվերները գտնվում են Չինաստանում:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Ամենաշատ